fbpx

Młodzieżowa Scena Andersena – premiera spektaklu „Nauka pływania” | Finałowy pokaz projektu

„Jeśli ten spektakl ma cokolwiek zmienić i pokazać, to muszą go zobaczyć moi rodzice, żeby móc mnie zrozumieć”

Te słowa przyświecały nam od początku tworzenia spektaklu „Nauka pływania”.
Młodzieżowa Scena Andersena była wyjątkowym działaniem, którego celem było stworzenie innowacyjnego spektaklu teatralnego z udziałem młodzieży, poruszającego treści i tematy faktycznie interesujące odbiorców i opierające się na ich rzeczywistych doświadczeniach.
Sami nie wiemy kiedy minęło nam prawie pół roku działań — rekrutacji, warsztatów, tworzenia spektaklu, prób i wreszcie sama premiera.
Łzy wzruszenia towarzyszą nam cały czas, informacje zwrotne, które spływają w wiadomościach, przerastają najśmielsze oczekiwania.
Zakończył się jeden z etapów projektu, teraz oczekujemy na wyniki ankiet i raport, który będzie stanowił podstawę do dalszych planów edukacyjnych w Teatrze.
 
Dziękujemy raz jeszcze wszystkim zaangażowanym w projekt.
 
Koordynatorka projektu: Małgorzta Adamczyk
Reżyseria: Małgorzata Adamczyk, Joanna Rzączyńska, Krzysztof Rzączyński, zespół
 
Uczestniczki i uczestnicy projektu:
Jakub Błaszczak
Sofia Głos
Magdalena Gospodarek
Barbara Kawalec
Aleksander Kądziela
Milena Kowalik
Zuzanna Nucia
Małgorzata Pastucha
Aleksandra Pochwatka
Małgorzata Podlodowska
Daria Stupak
Anna Syska
Martyna Szkoda
Kacper Wypych
 
Scenariusz, dramaturgia: Joanna Rzączyńska, teksty: zespół
Tłumaczenie na PJM: Agata Sztorc i Krystian Kamiński
Warsztaty prowadzone dla publiczności: Katarzyna Kotarska z Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego
Scenografia: Nataliia Bak, uczestnicy, pracownia plastyczna Teatr Andersena w Lublinie,
Muzyka: Piotr Kiliański
Nagłośnienie: Kamil Błaszczak
Oświetlenie: Michał Kupczyński
Dokumentacja foto: Tomasz Tylus, Łukasz Staniewski
Badania i raport: Justyna Czarnota, Katarzyna Kotarska, Katarzyna Piwońska
 
Dziękujemy Kwiaciarnia Grasz w zielone? za piękne kwiaty dla uczestników .
 
Dofinansowano ze środków Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.
Projekt edukacyjny otrzymał honorowy patronat Kuratorium Oświaty w Lublinie. 
Skip to content