fbpx

Recenzje po premierze „Podwójne życie Weroniki”

Premiera „Podwójne życie Weroniki” w reżyserii Krzysztofa Rzączyńskiego zebrała bardzo pozytywne recenzje krytyków. 

Waldemar Sulisz pisze na łamach Dziennika Wschodniego: 

„Coraz rzadziej udaje się nam opuszczać sale teatralne z radością, że oto zobaczyliśmy kawał dobrego spektaklu, w którym wszystko zestrojone jest na miarę, aktorzy mówią wyraźnie, wiedzą, co mówią i do kogo mówią.”

„(…) Rzączyński przygotował dojrzałe, uważne i piękne przedstawienie. Szlachetny minimalizm, wysmakowane dekoracje, dojrzałe aktorstwo i filmowe plany. W dodatku aktorzy doskonale mówią i grają z lekkością oraz wdziękiem.

Wielki szacunek dla Mirelli Rogozy-Biel za zbudowanie jednej z najlepszych ról w historii Teatru Andersena. Dobrze wyszkolony głos, umiejętność improwizacji, umiejętność dialogu z resztą aktorów i publicznością, a przede wszystkim specyficzny magnetyzm, który przyciąga. To potrafią najlepsi i nieliczni.

Szacunek także dla Jacka Draguna – za aktorstwo, piękny minimalizm i uważność.

Niezwykłe lalki, będące figurami ludzkich losów, powołał do istnienia Cezary Sielicki. Te lalki są misterne. Misterne, od słowa misterium. Konrad Biel, Kinga Matusiak, Łukasz Staniewski i Katarzyna Staniewska odgrywają lalkowe misterium o wzruszającej historii Weroniki.”

Waldemar Sulisz, Dziennik Wschodni, 1 kwietnia 2019

 

Więcej artykułów na stronie spektaklu „Podwójne życie Weroniki”